Selamat Datang ke Blog KGMMB Johor

Sunday 23 September 2012

Gambar Persidangan Dwi Tahunan KGMMB ke 23

Persidangan Perwakilan  Dwi Tahunan kali ke 23 di Hotel  New Pasific, Kota Bahru, Kelantan

Perwakilan yang menghadiri  persidangan  tersebut adalah terdiri dari pelbagai negeri seperti  Johor, Melaka, negeri Sembilan, Pahang, Terengganu dan lain-lain. Kehadiran mereka adalah untuk menunaikan tanggungjawab sebagai ahli perwakilan yanmg telah diamanahkan  kepada nya.


Perwakilan Johor
Persidangan ini  berlangsung di Hotel New Pacific, Kota Bharu, Kelantan bermula dari 21 hingga 22 September 2012 melibatkan kira-kira 183 perwakilan dan pemerhati. YB Dato' Sri Mustapa Mohamed, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia merasmikan persidangan yang berlangsung pada malam 21 September 2012. Pada malam perasmian, turut diadakan penyampaian anugerah Tokoh Kepimpinan KGMMB dan Pingat Jasa Bakti (PJB) KGMMB yang disempurnakan oleh perasmi. Y.Bhg. Dato' Drs Hj. Mohd Pilus Hj. Yunus (Negeri Sembilan) menerima anugerah Tokoh Kepimpinan KGMMB. Pingat Jasa Bakti pula disampaikan kepada Tn. Hj. Abdul Waris Darus (Pulau Pinang), Cikgu Abdul Salam Zakaria (Johor), Tn. Hj. Mohamad Ismail (Kelantan), Tn. Hj. Hasan Ahmad (Kedah) dan Tn. Hj. Mohd Kahiri Yahya (Perak).


Bergambar bersama rakan perwakilan
Anugerah disampaikan sebagai mengenang jasa yang telah dicurahkan oleh para penerima dalam KGMMB, bidang pendidikan, kegiatan luar dan kegiatan semasa. Tn. Hj. Mohamed Sabri, Presiden KGMMB menyampaikan ucapan alua-aluan dengan mengucapkan ribuan terima kasih dan penghargaan kepada semua perwakilan terutama Jawatankuasa Kelantan selaku pengelola persidangan. Beliau menyampaikan pelbagai isu yang telah diperjuangkan dan kejayaan yang telah diperolehi.


Perwakilan Johor sedang meneliti sesuatu maklumat
KGMMB Cawangan Johor telah disertai oleh perwakilannya  iaitu Cikgu Nordin bin Mohd Yusof, Cikgu Elias bin Dasuki,Cikgu Ibrahim bin Marlan,Cikgu  Muhammad Amin Simon,Cikgu  Mazlan bin Sanip, Cikgu Ngatimin Sairi, Cikgu Rahmat bin Sarbani, Cikgu Zainal bin Broh dan CikguHj. Abd Rashid Johar. Mereka telah melalui perjalanan yang jauh dari selatan ke utara  iaitu kira-kira 630 km untuk sampai kr destinasi bagi menunaikan tanggungjawabnya sebagai perwakilan.
Maklumat diteliti
Persidangan ini telah diadakan di Tingkat 3, New Pasific Hotel, Pengkalan Cepa, Kota Bahru, Kelantan.Berikut adalah dipaparkan meja perwakilan negeri Johor.


Meja perwakilan Johor


Bertanya sesuatu untuk mendapat penjelasan


Meneliti  minit persidangan perwakilan



Perwakilan dari neger-negeri lain



Pameran di ruang legar  berhampiran bilik persidangan


Skim insuran ditawarkan sempena persidangan perwakilan



Khusuk mendengar taklimat



Menikmati jamuan ringan



Presiden KGMMB Cawangan Kelantan selaku tuan rumah persidangan







No comments:

Post a Comment